Er utseende på design viktig?

La oss få dette overstått! – Utseende er tross alt noe av første inntrykket leseren får … Så ja, det er viktig!

Skal nå se på fem forskjellige WordPress-sider hvor jeg vil se på design, si min mening og se etter eventuelle ting som jeg kunne tenke meg å ha på min egen side.

  1. Waiting for Satan

På denne siden synes jeg produsenten har vært kreativ til de grader, med selv teget bilder hvor han får fram en god del av humor! Enkelt og greit oppsett. Med tanke på fargene som er brukt på denne siden synes jeg også passer seg utmerket til tema. Humoristisk og artig side!

http://waitingforsatan.wordpress.com/

 

  1. Eyestrain Productions

Helt enkel og grei side. Fargene som er brukt her er egentlig veldig simple. Kanskje litt kjedelig tema. Grunnen til jeg valgte denne siden var på grunna av «Menu» snarveien, som åpner snarveier for det meste og vinduer med «Youtube» videoer! Så jeg kunne tenke meg noe lignende på min egen side.

http://eyestrainproductions.com/

 

  1. Wrong Hands

Nok en kreativ side med mye humor! – Noe jeg kunne tenke meg med en slik side er de humoristiske bildene som det kryr av her, og i tillegg kunne jeg tenke meg noe lignende av bakgrunnen på selve siden her, de «grå figurene». Selve designet her forskjellige «myke» farger som jeg synes glir godt inn i de fleste bildene som brukes her, noe som gjør at det meste av tema på denne siden klaffer bra!

http://wronghands1.wordpress.com/gallery-2/

 

  1. IndeedIAM

Åpen og grei side. Ved å se på dette designet her, tenker jeg kanskje det hører sammen med årstiden. Noe som muligens kunne vært et tema som jeg kunne ta for meg på min side. Ellers er designet enkelt og greit, fylt med bilder og tekst. Førsteinntrykket på siden var simpelt, men kunne eneste tenke meg «search» ruten som er brukt på siden oppe til venstre og kanskje noen av de levende bildene som er brukt nedover siden.

http://megpoulinindeed.com/

 

  1. Eric E Photo

Siden «Eric E Photo» er en behagelig side med fantastiske bilder. Enkel og grei side med en enkel svart farge som bakgrunn, noe som får fram dybde og farge i bildene. Det jeg kunne tenke meg med denne sider er det bevegelige snøfallet i bakgrunnen, kanskje akkurat snø, men noe lignende. – Enkel side, men den leverer!

https://ericephoto.wordpress.com/

________________________________________________________________________

Konklusjon: Mye positivt fra disse sidene og enkelte ting som ga meg nye ideer!

Leave a Reply

